Almare Stäket

Datum: 2008-07-04 Klockan: 09:40:42
Hej!
Dagens planering är i stort sätt att åka till AlmareStäket och kolla på hundar med Johanna Langenoja. Det ska bli kul, det är ju vackert väder oxå ;)
Vad händer hos er idag då?
Jag hoppas ni har bra väder, det är det iallafall här.
Imorn ska jag kanske åka och testa mobilen, K660i. Hoppas den är nåt för mig (a), ska läsa lite mer om den oxå. Men är det nån som vet hur mycket det kostar att blogga från den om man har abonemanget Comviq Kompis?`Ska nog ta och kolla upp det på deras hemsida.

Just nu sitter jag och bloggar och äter frulle. Mackor med mjölk. Även ätit två stycken GI-tabletter eller vad det nu heter. Det har inte börjat funkar än för de säjs att man får bra minne men jag kommer ju inte ihåg vad de heter! Först tänkte jag på 3G-tabletter men där fattade jag tillslut att det är ju nätverk.. hahahahah. Lite ur i mössan idag tror jag.
Nu ska jag kolla deras hemsida och äta klart för jag ska åka om 20 minuter och hämta upp Johanna.

Ha en superdag och önska mig fotolycka ;)


Kommentarer
Flisan sa:

Haha, hoppas du får en jättebra fotolycka! ;) Och här händer det just inget speciellt. Bara sitter och bloggar här i bikiniöverdel och kjol.



Ha det bäst!

2008-07-04 / 12:49:16

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback