Bilder istället

Datum: 2008-07-24 Klockan: 22:27:06
Hej! Nu ska jag ta och muntra upp mig lite. Är lite orolig på det jag skrev. Blev det bra? Är det vettigt att lägga ut på bloggen?
Snälla, nån kan väl läsa iallafall och säga till mig? (a).

Jo, ska fixa lite bilder och så ska jag säga lite om en grej som jag gillar (:

Jag börjar med en bild. Det är alltid trevligt.


jag häromdagen. inte beskuren därför är jag inte så nära. Gillar inte att ha dessa byxor nerdragna (har de instoppade). Brukar ha de upprullade. Men jag gick ju i taggbuskar!

Jo, det jag gillar att tänka på (åtminstone änsålänge) är min framtid. Jo, jag har planerat ganska mycket. eller inte så mycket familj och, inte så långt fram. men yrke och så.

Det har ofta ändrats. Ska bli spännande och se hur de verkligen blir faktiskt. Men psykolog har det varit ett tag. Men jag har glidit ifrån de lite. Lärare på gymnasium eller universitet verkar oxå okej. Men just nu verkar det som ett "dubbeljobb".

Va sägs om titeln: Stina Skog - journalist och fotograf

För de första. Jag vill jobba med människor. Jag vill fota. Jag vill skriva.

De borde ju bli utmärkt, huh?? Men om jag har kvar bloggen tills då (vilket jag tror och hoppas) eller iallafall till jag väljer linje och senare vidareutbildning. Ska bli spännande.. hihi.

Jag ska även ha hund! Love dogs. Men min favvo (som varit de i flera år) är Bedlingtonterrier. Det är underbara.. det blir oxå spännande.
Nu orkar jag inte skriva mer. Ska ladda upp en till bild sen ska jag läsa igen tror jag.. ska kolla upp katterna på blocket oxå..



Kommentarer
Michelle sa:

Såg att du lagt in ett inlägg, så jag tänkte att jag skulle checka in den! =)

2008-07-24 / 23:10:42 / http://meps.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback