Farfar

Datum: 2008-07-25 Klockan: 11:47:31
Hola! Ska till farfar idag så det blir inte mycket blogg. kommer hem på söndag. Ska till mormor å morfar oxå i helgen.
Suttit och läst boken idag. Snart är den slut. Recention när jag kommer hem. Men läser troligen ut den idag.

Idag ska jag köpa min mobil!!! (om den finns kvar). Det är nämligen rea på den på elgiganten. Kostar bara 1490:- tror jag. Vilket kap det blir!! ;) åååh, så spännande :)(:

Men jag kommer nog fota endel hos far och morföräldrana å så. men med vanliga kameran förståss :)
Den är ju betydligt mycket bättre än mobilen. Så är det ju alltid (iallafall i 99%).

Ska hjälpa mamma baka kakor nu. Seya!

Kommentarer
Johanna sa:

Stina!! :P vi måste åka till mummu å ukki vi me ;)

2008-07-25 / 17:34:06 / http://eljs.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback