Fixat en snabb

Datum: 2008-07-22 Klockan: 21:28:43
Hej! Har nyss knopplat ihop en liten infobild till bloggen. Klicka på läs mer (om du kan se det) så får du se.
Men det är inte den jag ska ha utan bara en tills jag är klar med den andra.

Har varit och badat och gjort lite annat som inte behövs ta upp för de kan bli så långt att läsa.. hehe. Jag gillar personligen inte att läsa allt för mycket sånt. Det ska vara lagom dos för min del. Och ibland kan det bli för mycket i min blogg tycker jag därför ska jag låta bli.

Ska till stan imorn med mamma för att shoppa loss lite. Hittade massa grejer i hms katalog men nu ska jag kolla runt på sidor så kanske jag visar sen. Det beror på hur länge jag kollar. haha. We will see.

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback