Flygstationen

Datum: 2008-07-01 Klockan: 18:41:53
Sitter här vid datorn och pysslar med kodmallen och stilmallen. Blir finfint! Bara fixat en grej nu men vi ska ju vara här i två timmar så de lär väl bli nå mer. Inte gjort mycket idag. Mest buss och så. Men snart är det flygtajm och då ska jag göra Japanskt korsord  med färg som jag lärde mig igår. Skojj!!

Är på flygplatsen. Man fick en gratis kod så man kan sitta uppkopplad om man har laptop. Och som tur var har pappa de som sagt.
men vi ska snart flytta plats och gå på kontroll.
Nu är det visst! hejdå! kram så länge

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback