Fotat

Datum: 2008-07-22 Klockan: 13:31:03
Hej! Har nu suttit i solen och läst, målat naglarna och fotat min rolige och gullige granne. Ska fråga hennes föräldrar om jag får visa bild här så ni får se..  Kul va?

Ska nog gå med mamma och fika hos en annan granne. Hon vaktar två labbar så det kanske blir nån bild där oxå ;) Bered er på bilder senare får vi hoppas! ;)
Ska väl passa på att vara ute nu när jag satt inne typ hela dagen igår.. men helt ärligt. Just  nu vill jag att det ska spöregna.. Jag gillar mer sånt väder. iallafall när man är själv för då kan man sitta inne utan att känna att man bör gå ut.. aja. Nu regnar det inte men jag kanske kan ta och prata lite med Moder Natur. Fast det är ju många som inte vill ha regn så.. jag får vänta på hösten. Fast är man fler personer tycker jag att det är roligare att vara ute.. och så vill jag inte dra ut min kamera i regn om jag får ett ryck att fota.. hehe. får köpa ett litet paraflax till den. Stiligt? (:

Har tänkt lite till på mitt info så jag ska bara väljs hur jag ska se ut... haha. Kommer nog bli bra!!
Ha de gött så hörs vi! puss!

ps. Om jag skulle byta domännamn så skulle det bli till sajno.blogg.se skulle jag tro. Gillar det namnet mer för var dag.. men jag vill få med mig hela bloggen isåfall. Fast det blir ju lite knepigt att göra ett J av mig själv men jag har en liten idé på de oxå (;.ds

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback