Kommentarer på header.

Datum: 2008-07-06 Klockan: 12:14:51
Väldigt ofta får jag kommentarer på min header. Att den är cool och så vidare. och jag blir alltid lika glad, tack (a).
Tänkte bara säga det, för det är så härligt. Att när man kikar in på bloggen så är det nåb som tyckt att min header är ball och igår fick jag en kommentar där det stod att det var en av denns favortier.. wow!

Idag är planderna WDS-finalerna. Åker vid kvart i ett. Jag och johanna langenoja ska vara där tillsammans. Till typ åtta på kvällen så vi åker inte in för tidigt. hehe.
Och usch vilken jobbig morgon jag har haft. Jag är ganska lång och rätt så smal och går alltid upp och ner i vikt. Och idag har jag nog gått ner lite och då får jag lågt blodtryck så jag mår illa och är ur hela tiden. Och jag verkligen Hatar att må illa. Bland det värsta jag vet. Därför sitter jag nu och äter laktrits för det höjer blodtrycket så jag itne mår lite illa längre. Men äter man för mycket mår man ju illa iallafall!
Har du nåt knep på hur man höjer blodtrycket??
Just tell me because I need it.

Nu ska nog jag gå och göra mig iordning, måste byta om. Sitter i mjukisbyxor och jag är en sån person som inte gillar att vistas offentligt i mjukisbyxor. Det får mig att känna mig sjuk.. iallafall sånnadär långa. Vanliga.
Igår satt jag och kollade på tio avsnitt av Scrubs. Härlig serie... alla ljudeffekter.

Idag kommer vickan och elisa hem!! :D:D:D
Hoppas de loggar in på msn ikväll.. nej nu måste jag gå men ikväll avgörs även veckans bildfråga. För att vara med: klicka på bildlänken i sidmenyn där det står Veckans bildfråga och skriv din åsikt!

Seu! ♥

Kommentarer
emma sa:

haru haft en bra helg ;)?

kramar

2008-07-06 / 12:31:05 / http://enlitentax.blogg.se/
N sa:

man må¨ste gå in och kolla dina kommentarer för att kunna se sidmeny´n, och i ett annat inlägg så sa du att man skulle klicka på dig i ett foto i sidmenyn så kom man in i ditt fotoalbum , man ser ingen bild på dig i den menyb :S

2008-07-06 / 13:03:17 / http://nicooes.blogg.se/
alec sa:

DEN ÄR COOL.. ovanlig, och inte som alla andras liksom.. roligt att du ville bara annorlunda PÅ ETT BRA SÄTT... hur är det idag? kram

2008-07-06 / 13:24:17 / http://alecstar.blogg.se/
natalie sa:

Hej , jag hoppas du haft en bra helg

besök gärna min blogg och var med i tävlingen

http://densmartabrunetten.blogg.se/2008/july/liten-blogg-tavling.html

2008-07-06 / 21:35:51 / http://densmartabrunetten.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback