mässamässamässa

Datum: 2008-07-03 Klockan: 17:24:12
Heeeeeej vänner!
Idag har jag haft en underbar dag med Johanna. Vi har fotat. Även fast det var dåligt ljus.. Jag gillar inte dåligt ljus vilket är ett bra exempel här.
Uschabucha vad det är tråkigt när det är dåligt ljus och både jag och johanna avskyr att fota med blixt. usch för att det blir så fult och platt. och en massa onödiga skuggor. Nej, blixtfritt ska det vara för vår del.

Men på vissa ställen var det bra så där ska vi inte klaga. Fick några riktigt söta bilder som kommer upp senare idag (hoppas jag) när jag har laddat in dem. Det blir inte alla om vi säger så men kanske.. jag vet inte. Lite bilder från freestylen och på bedlingtonterriern (♥). Och en och annan söt jycke.

Vi gick upp tidigttidigt. Kvart i sju för mig. Snark. men åt frulle på tåget som jag kanske sa där (på tåget allså) träffade jag även min bror och hans kompis påväg till jobbet.
Alltid trevligt.

På måndag far jag till Betsö så jag kanske avgör bildfrågan på måndag morgon eller på söndag kväll så att jag hinner fixa det.
SÄG OM DET ÄR OKEJ ELLER INTE OKEJ!
Några har redan sagt vad det tror och det är jättekul!! Klicka i ikonen i sidmenyn där det står veckans bildfråga så kan just DU oxå vara med. Eller så bara skrollar du ner. haha.
Jag ska iallafall fortsätta med den men de kanske blir en liten ändring i reglerna. men lugn! Det är ingenting konstigt. Bara hur jag ska göra priset. Men de får ni se då!
Och ifall nån har en idé hur jag gör så att det inte syns vad man skrivit så tell me now! Men mejl blir för tråkigt. Eller så har vi de så och man behöver inte bry sig. Säg vad ni tycker.

När jag var på mässan ringde vickan till mig (min vän som är med Elisa på språkresa i england). Man hörde Elisa i bakgrunden haha. Hon undrade om jag var på mässan och sa att jag skulle fota ALLA hundar och hälsa till hennes morfar som stod och kollade på rottisarna. Kul, haha. Skrattade en stund åt det.
Nu ska jag äta klart min lilla nektarin (är beroende) och sedan ladda in bilder. Fixa lite bilder. Och lite så. Tror jag. om jag orkar. Men efter maten ska jag nog till mina vänner här och umgås. Blir väl de vanliga. Kortspel + popcorn. haha. Love it.

Har även hört att Nikon blivit de populäraste märket vilket glädjer mig eftersom jag är en stolt nikonägare..
Många pussar till er



Kommentarer
Johanna sa:

dit ska vi på söndag (a) å till Almare stäket imorgon :) hihi

2008-07-03 / 17:26:09 / http://eljs.blogg.se/
Johanna sa:

hmm, inte en blekaste aning om hur du ska göra haha.. du kan ju ha!! att du måste godkänna kommentarerna innan dom läggs in.. för då ser ju ingen dom först!! förutom du då :P

2008-07-03 / 17:30:40 / http://e
Stina sa:

smart idé! ska tänka lite på saken.

2008-07-03 / 17:31:34 / http://skogens.blogg.se/
Johanna sa:

haha ja vet, din kära kusin är ju världsmart ;)

2008-07-03 / 17:39:49 / http://eljs.blogg.se/
Flisan sa:

För mig är det helt ok att du avgör bildfrågan då. Haha då hinner jag få reda på svaret innan jag åker till halland! =)

2008-07-04 / 12:44:37 / http://thunan.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback