Mobilkoll

Datum: 2008-07-05 Klockan: 11:57:56
Idag åker jag och kollar  på mobajl. Åker om tjugo minuter kanske.. Men vi ska först hem för att släppa av syrran.
Det var länge sen jag hade en dagens tanke har jag märkt.. Jag kan planera en idag, vi ska bort till några kompisar för mapa ska prata om nån liten bilsemester de ska ha med den familjen nästa vecka när jag är på Alvas landställe (betsö).
Så där kommer jag nog inte ha så mycket att göra så då kan jag ju lika gärna sitta och planera, eller hur?
Planera en DToch lite så. Hur jag ska visa Kroatiska bilder och på söndag är ju sista WDS-dagen så då kommer det kanske fler bilder därifrån.
På söndagkväll eller måndag morgon avslutas Veckans Bildfråga. För att vara med:
Klicka på ikonen i sidmenyn där det står veckans bildfråga.
Och när jag kommer hem igen kommer det ju bli Betsöbilder. hur ska jag hinna.. aja. det löser sig. Allt behöver ju inte komma på samma gång. Kan ju komma en bild varje dag i några månader, haha.
Nu ska vi nog snart åka så jag tar och plockar ihop lite.
Jag kan ju ställa lite frågor som ni kan svara på om ni vill.

  1. Har du nån mobil du rekomenderar. Inte för dyr tack!
  2. Vad vill Du läsa som DT?
  3. Har du varit på World Dog Show?
Svara på så läser jag och kommentar tillbaka om ni har frågor själva!
Många kramar, Stina Skog


Jag gillar detdär hjärtat..

Kommentarer
Flisan sa:

Jag vet inte vad jagvill läsa om när det gäller DT... och inte heller har jag någon bramobil som jag rekommenderar.

Och till sist; Nej jag har inte varit på World Dog Show, men det skulle vara jättekul att åka dit någon gång! =)

2008-07-06 / 11:17:41

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback