moorning

Datum: 2008-07-16 Klockan: 11:30:18
God morgon!
Jag hade jättekonstiga drömmar inatt.. men jag sov vääldigt tungt.
Syrran kom in för att säga hejdå för hon skulle till jobbet vid ca 7(?) och mamma hör jag svara hejdå och så ska jag svara men både hjärnan och munnen sover så det blir ungefär såhär: uuuuhäää
Nåt sånt.. härlig morgonhälsning va?
Drömde oxå att jag var med i nån konstig biljakt och jag var lika stark som Pippi :P

Ajaa, ska fixa bloggen ikväll, ska bli skönt om det går bra - blir ett helvete om det inte blir bra.
Men ingen stor föränding!
Ska nog ta och fixa mig lite nu och sen ta mig från datorn till kompisarna.

I en kommentar i förra inlägget står det att jag nog har den tuffaste headern i hela bloggvärlden!
Wow vilket beröm allså! TACK

Och för det kommer det upp en lite kroatisk bild ;)


Kommentarer
Saga sa:

Den är tuff, jag håller med =)

2008-07-16 / 14:34:55 / http://zagan.blogg.se/
Anonym sa:

Gud vad roligt att höra! :D

Jag tycker också att den är jättefin, skulle inte kunna göra någonting sånt själv...:P



Hoppas ni får en katt snart!

2008-07-18 / 12:45:58

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback