"Namnsdag"

Datum: 2008-07-24 Klockan: 10:22:24
Heej! Joo, idag har jag namnsdag på sitt sätt. Står ju tyvärr inte med i almanacka längre. Vilket jag tycker är dåligt. Men idag så har: Kristina, Stina, Cristiane, Kersti, Kickan, Kicki, Kirsten, Kirstin, Kristin, Tina och Titti. (fakta DN).

Egentligen stod mitt namn långt bak. Framför Tina men nu är det så att för mig är Stina det viktigaste namnet idag. Sådeså! HA!
Men jag la Kristina först för det är "grundnamnet".. aja.

Idag ska jag till bibblan! Häärligt. Jag gillar bibliotek. Och jag har knappt läst iår.. ;O eller nu på sommarn. Inte så mycket som jag mins iallafall.. dåligt minne. Ska kolla upp vad jag läst.
Men nu ska jag nog ta och äta klart min frulle. Somnade som en stock igår.. hade ansträngt mig så mycket på dan, hehe.. fötterna somnade först om vi säger så och de är inte vakna än. man känner hur det bultar i dem..
-Massage! Massage är det vi vill ha! Massage.....

De bara tjatar.. men ingen vill lyssna. och de tycker inte att det är samma sak om jag masserar..
Höres!



Kommentarer
stina sa:

håller med om att stina borde få vara med i almenackan :)

2008-07-24 / 14:50:58 / http://kittygitty.blogg.se/
N' sa:

grattis på namnsdagen ! <33

2008-07-24 / 16:59:24

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback