Nästan klar

Datum: 2008-07-16 Klockan: 22:04:43
Nu är jag nästan klar med bloggen. Eller så klar jag kan bli eftersom jag alltid hittar nåt att ändra :P
Men jag vet inte om ni ser nån skillnad men den är snyggare där sidmenyn slutar. Allt jobb, flera timmars, för en liten sidmenys slut.. haha.

Ska fixa en grej i sidmenyn med länkarna för nu (när hela raden markeras) så ser det så fuuult ut enligt mig. Usch. jag klara inte av det.. haha.
Har även fixat lite annat oxå men jag är nöjd. Jag älskar min header, och hela min blogg. Puttinuttigull! haha, skojja bara :P
Aja, ska kanske göra det sista sen går jag in i 'stora huset' och läser min bok, Vår vän Anne.
Samma serie som Anne på Grönkulla. Fast detta är bok nummer två.
Jahapp, imorn ska jag kanske på aktion. Ska bli spännande, kanske blir lite bra foton där.

Och angående bloggen ska jag lägga in lite info om mig tror jag. Aja, vi hörs imorn!
Pussar


Stina njuter av ett dopp på landet... nehepp.. inte det. Fast det var ju inte jag som intervjuades ;)

Kommentarer
martina sa:

tack =)

2008-07-16 / 22:41:48 / http://smilin.blogg.se/
E sa:

sv; tacktack :P själv gillar jag din header.

Kram.

2008-07-17 / 09:02:23 / http://emmajjs.blogg.se/
Anonym sa:

Stina, jag vet inte varför men jag ser inte din sidmeny! Det är bara tomt på sidan, ingen profil, namn på inlägg eller NÅGONTING! Varför är det så för...?

Aja, vissa datorer lever ju sitt eget lilla liv...

2008-07-18 / 12:49:54

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback