Onsdag

Datum: 2008-07-09 Klockan: 11:38:52
Det är väl onsdag idag? Har inte riktigt koll på det. Sov förövrigt riktigt kasst inatt. Tog ett tag att somna och vaknade och låg vaken i nästan typ timmar. Inte första gången men det är lite jobbigt.. Men sen somnade jag och sov tungt. Intressant va?
Aja, jag har det super här. Busar med alva och massa annat. Håller på att lära mig köra båt. Det går faktiskt bra.
Vet inte om det bli nåt mer inlägg än dethär men jag har tagit bilder på busungen och fler ska det bli så jag visar bilder och sånt när jag kommer hem. Har ju kroatienbilder oxå. Men de hade jag tänkt att man kan ta några i taget. Under låång tid. För där är det mest bilder på hur det ser ut och de kanske kan bli lite träligt.

Vi ska snart äta lunch men dagens planer är iallafall att lägga ett viltspår + åka och handa hundmat och människomat.
Jag kommer hem på fredag. Mamma och pappa kommer ut hit och hämtar mig. Men vi pker hem härifrån på kvällen nån gång. Blir nog ett blogginlägg från bilen då för jag kör 3G.
Ska äta nu!

Kommentarer
Johanna sa:

Vet du?! de sprang en liten Bedlington valp utanför balkongen nyss :P haha du vet den ja pratade om förut?? :)tog foto ;) lägger in bilderna sen ;D

2008-07-10 / 18:43:39 / http://eljs.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback