Osäkert läge

Datum: 2008-07-29 Klockan: 12:07:49
Kommer nog inte blogga så mycket idag för min mormor fick en allvarlig hjärnblödning inatt och ligger nersövd på ett sjukhus just  nu. men operationen gick bra men jag vill inte skriva så mycket om det nu.. mamma är hos min morfar och jag vet inte när hon kommer hem. Vickan kommer hit imorn och det är bra det. Nån som jag alltid har roligt med, en vän vid ens sida när det kan bli jobbigt.
Ska fixa bilden som jag pratade om igår så kommer den sen. Kommer nog sitta inne hela dagen för att vänta på besked från mamma..
puss

Kommentarer
Jessi sa:

hemskt :/

Hoppas verkligen det ordnar sig för er!

2008-07-29 / 12:13:47 / http://jessi91.blogg.se/
Vickan sa:

Sorgligt dedär.. =''''( Jag ska vara vid din sida när det blir jobbigt :')

2008-07-29 / 12:29:15 / http://andrenens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback