På väg hem

Datum: 2008-07-11 Klockan: 21:14:00
Sitter nu i bilen och surfar. Skojjskojj. Och det går faktiskt ganska snabbt..
Åt en underbar middag och gjort lite annat ikväll oxå. Kört lite båt som vanligt. Ska inte vara bloggade så längre för jag kan bli en aningens åksjuk.. ehe..
Jag älskar sånna där tunnlar ni vet.. mörka med oranga lampor. mysigt.
Nu har jag inget mer att göra i sommar. eller min lilla planering:
katt - foto - bad - umgås
Ska bli skönt.. och läsa förståss. måste till bibblan för att låna lite feel good-böcker. Jag tycker om att läsasåna på somaren.
Ska ta och kolla lite på blocket oxå.

Nya iPhone 3G har ju släpps nu. Vid midnatt var det visst. Finns bara med telia nu. Dåligt. Har tele2 kompis och jag tycker det är megabraigt! ;)
Måste visa bilden sen! Och göra ett kollage på alla kedjor som jag fotat, love kedjor.. att fota iallafall. De blir alltid bra.
Aja, det kan möjlgtvis komma ett inlägg till sen. Får se. Men jag ska ju ta igen allt! det ser jag fram imot.
puss

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback