Pressbyrån

Datum: 2008-07-17 Klockan: 10:28:03
Vill ni veta vad jag drömde inatt?
Jo, nu säger vi att ni vill det annars är det bara att skrolla ner.
Det började med att jag och mamma var nånstans, nåt shoppingcenter tror jag, jag gick in på pressbyrån för att köpa en tidning och de hade enooormt mycket tidningar.. så jag plockade ihop några. Det vad nån ps-tidning så om man köpte den fick man en till gratis. Så de gjorde jag och delade med mig till Johanna :P
Och sp köpte jag lite allt möjligt. Allt var jättekonstigt för jag fick massa rabatt för hon i kassan tyckte jag var så "underbar" eller nåt.. :S
Sen ändrades drömmen och familjen å jag var nånstans och klättrade och jag var typ i dödsfara och pappa bjöd mig på korv när jag hängde där.. helskum. Men den var inte så konstig i drömmen.
Sen sista delen var typ nåt i skolan där jag träffade en från dagis och så började alla dansa (några spelade musik) och jag och Nicole flängde runt där ett tag. Och sen kom min lärare och allt var jättekonstigt.

Mina drömmar brukar vara såhär normala.. en gång drömde jag att jag sprang barfota med en oxe på ryggen genom hela stan för jag fick inte vara med på scoutläger om jag skulle vara barfota så jag rymde med oxen... och vi jagades typ av polisen.

Har du några roliga eller konstiga minnen som du vill dela med dig av?

Jag såg även bedlingtonvalpar i drömmen och de var sååå söta. Fast de såg mer ut som bedlingtonminatyrer. För er som inte vet hur det ser ut lägger jag upp en bild på en.


Foto: Alan Wellington,USA
Bild: skbk.se

Där är en vuxen hund och en valp. Det finns massa bilder på sånnahär men denna var med både vuxen och valp så jag tog den. Det finns massa fina bilder här. På länken mixade pixlar.
Antingen älskar man denna hunds utseende eller så gör man de inte. För den ser ju ganska speciell ut men jag älskar både utseendet, pälsen, och hela personligheten, de är så snälla!! jagvillhajagvillhajagvillha.

Nu ska jag fixa lite till i bloggen så hörs vi senare!
Man måste ju fixa alla grejer i rullgardinsmenyn på kodmallar. snark

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback