Sorry

Datum: 2008-07-28 Klockan: 22:22:16
Hehe, nu kom de ju en dröööööös med onödiga med lite mysiga inlägg. Tycker jag. Vad tycker du?
Även fast veckans bildfråga var nödvändig förståss :)
En person som redan hunnit kommentera sa att den var omöjlig. Personligen skulle jag säga att den är jättejättesvår! Men inte omöjlig så gissa på massa saker. Nåt kan ju vara rätt ;)

Inge mer blogg idag. Har nog blivit tillräckligt men en liten mysig bild på solen och vattnet på badberget..

Men EN sak som jag fick reda på genom mamma som även står på nyheterna är att idag vid kl fyra på eftermiddagen så var det en 38åring som druknade, eller iallafall försvann under vatten på andra sidan som man ser på ön. Hugaligen!! får rysningar.. läs här.

äsch, bilden kommer imorn bitti för jag måste göra horisonten rak och lite så. Vi hörs då!
massa kramar och pussar

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback