Uschabuscha

Datum: 2008-07-12 Klockan: 16:11:05
Börjar med en film som jag hittade hos Linda.


när jag ser dem skratta så voltsamt så håller jag själv på att dö av skratt.. tur att de inte skadar sig iallafall... hhahahahahahha..

Aja, med rubriken menar jag att det i morse så vackra vädret är nu helt borta. Grått så långt ögat kan nå.. och det har åskat lite.. blä. jag ska ta och lyssna lite på harry potter.. hihi.
Men det blir lite bilder iallafall. några små bilder som visar vad jag har sysslat med.. om jag nu kan hitta dem..
De kommer snart!



Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback