Bilder Dusch + idé

Datum: 2008-06-02 Klockan: 21:13:37
Hej! Haha, verkligen skönt att kunna skriva i tjockstil igen. I like it. Eller kursiv för den delen
Här kommer tre-fyra olika bilder från helgen och dagen, hoppas ni gillar dem.

Här kommer en fråga som jag gärna vill ha svar på angående mitt skrivsätt. Har tänkt lite ett tag på det och har kommit fram till att jag kanske ska börja skriva om mig själv som tredjeperson som jag gjorde i förra inlägget. Jag gillar att skriva det och jag gillar att läsa det, bla den här bloggen.
Här kommer ett ex som 1:pers och en som 3:pers

1:pers. Jag köpte ett par strumpor.
3:pers. Stina köpte ett par strumpor.

Vad tror ni? Kommer nog inte alltid att skriva så men kanske ofta. Speciellt i köpt och gjort-sammanhang om ni fattar vad jag menar?
Så frågan är.. Ska jag, Stina Skog, börja skriva om mig själv i tredje person?

Nu är det dags för lilla mig att hoppa in i duschen, känner att jag är i behov av det.. ha det bäst! ♥

image149
dagens outfit.
Tunika - Gina Tricot
Tights - HM

image150
Stina och hennes nya peace-armband är nykära..


några fina syrener(?) på landet..


Ps. jag håller på att lära mig åka skateboard, började idag.. och så har jag å pappa fixat mitt cykelställ... Ds

Kommentarer
erica sa:

ha en bra kväll!!

2008-06-02 / 21:26:10 / http://ericaa84.blogg.se
Anonym sa:

Haha, gillade din fina "mogon-berättelse" men i börjar skriver du i jag form så jag blev lite förvirrad när du bytte.

Det är kul att läsa i 3:dje person i sånna berättelser. Men inte hela tiden i bloggen. Det låter nog lite för naivt. hare bra! ;)

2008-06-02 / 21:37:00
Stina sa:

Aah, det blev lite konstigt.. men jag började bara skriva som vanligt och sen bara blev det så.. typ.. haha :P men jag håller med om att det blir jobbigt att läsa så hela tiden. Men jag hade nog mest tänkt göra det i vad jag gjort-sammanhang..

2008-06-03 / 07:59:16 / http://skogens.blogg.se
louise sa:

Jag tycker nog också att det är bättre med jag-form... men kan ju vara kul att läsa i "Stina-form" någon gång också! =)

2008-06-03 / 15:59:37 / http://labann.blogg.se/
Lovisa sa:

Hehe ville bara säga att det är Lovisa som har skrivit där det står Louise, och nu med! =)

2008-06-03 / 16:00:52

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback