Bilder och så

Datum: 2008-06-23 Klockan: 12:33:40
Ska ta ett inlägg snart med massa bilder. Hoppas ni orkar titta på dem..
Men först ska jag titta på dem och välja och kanske beskära bort onödiga grejer. Juste! Jag ska ju fixa en före-efterbild till min frilla. Det kommer oxå. Hmm.. är det nåt mer speciellt i bildväg som ska fixas tro?
Nej, annars kommer jag väl på det sen. Har även beställt hem en Osis - Dust It, det är nån hårprudukt. Jättebra! Testade den hos frisören när jag klippte m ig. Det är ett pulver som man gnuggar in i hårbotten och vilken volym sen! Recention kommer sen! Kanske får den idag :D
Så väntar jag oxå på en ny färsk HM-katalog. Jag gillar att sitta och titta i dem och bestämma vad man vill ha osv. Jag har faktiskt köpt en ny bikini ny. Fast bara en överdel. Men kan lägga bild i detta inlägg.
Nu ska jag nog ta och börja med min "kollaigenombildergrej" och sen göra packlista och packa ner allt till morgondagen. Och när jag kommer hem igen kommer jag bomba med bilder! Förbered er på det.

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback