Fixat lite

Datum: 2008-06-30 Klockan: 21:26:27
Snart dör batteriet på datorn så jag ska strax gå in.
Men har ni sett att jag har ändrat lite färger och andra små grejer. Är inte riktigt klar men snart så. Är så nöjd, hittils..
går kanske ut senare igen med datorn när den har laddat lite och ska ha lite hjälp med html från papi. Vi satt igår oxå.
Så skojj, jag gillar verkligen att hålla på med de..

Idag var vi på en ö som heter Lokrum. Jättefin och bra vatten. Härligt. Så har jag och mamma vart runt lite i ett köpcentrum, men de är ganska dyrt här.. så det blev inget för mig men ett halsband till mamma.

Ni får svara på frågorna i förra inlägget, och säg vad ni vill om Veckans Foto-fråga(bytte namn till de istället för Dagens bild, för det blir en bild i veckan så att man hinner tänka lite!).
Men jag ska testa de iallafall och jag tror att de ska bli skoj om några röstar. Eller vad tror ni?
Imorn är det dags för mig att åka hem igen. Ska bli rätt skönt att komma hem men på sitt sett är det härligt med värmen. Men jag tycker det kan bli för mycket om man är ute och går. I vattnet är det underbart.. men jag har ju vatten hemma så jag får väl nöja mig med det. Och jag har inte klagat på de förr.
Nu dör nog datorn snart men om pappa orkar/vill så går jag ut igen men får se om det blir ett inlägg. Det blir nog inget imorn tror jag men jag skriver på onsdag!
Ett litet meddelande till mina vänner, ni vet ju vilka ni är eller hur?
Jag ska nog åka och shoppa lite på onsdag. Åker till landet på onsdag kväll men vill ha lite kläder som jag har planerat här att jag behöver.
Om nån är villig att hänga på så skriv på en gång!!

Många kramar, Stina Skog

Kommentarer
N' sa:

Jag vill följa med, du kan ju höra av dig imorgon när du kmr hem smsa eller logga in på msn senare på dagen/kvällen?

2008-06-30 / 21:37:48 / http://nicooes.blogg.se/
Nina sa:

NEEEJ HAHA!! Va roligt!! Att det var just det teckensnittet och mitt namn!!

2008-06-30 / 21:49:35 / http://nicaah.blogg.se/
Flisan sa:

Jag kan nog också tänka mig att följa med om det går bra... skulle också behöva lite kläder och ett par tygskor =) Får se hur det blir med det!

2008-07-01 / 16:13:26 / http://thunan.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback