Glödlampa ovanför huvudet

Datum: 2008-06-02 Klockan: 07:34:13
Jag löste pproblemet.. det var jag som hade tryckt på "ändra textredigerare" när jag skulle göra Dagens Tanke senast. Och jag hade ju såklart glömt återställa, klatigt men igår när jag skulle somna så kom jag på det! :D (jag fick en glödlampa ovanför huvudet..)
Så det blir nog en del bilder sen, jag har ju faktiskt tänkt inrikta mig på Foto . Prat så då måste jag ju lägga in foton oxå.. och så ska jag lägga in en bild på skillnaden mellan Mozilla o Explorer, vet inte hur det ser ut nu men de får jag ta å kolla upp..

Nu måste jag gå å äta, men det blir en bild på dagen fina outfit, min nya tunika allså och så blir det lite andra bilder, förståss ;) ha det bra ♥

nu kan jag skriva olika sätt IGEN:D

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback