Header hittat hem

Datum: 2008-06-05 Klockan: 08:08:48
Goood morgon
Idag tar ju somsagt kusinen studenten OCH min käre bror kommer hem! Jippi!! Han ska lära mig att åka rullbräda.. hihi. Hoppas jag inte slår ihjäl mig lagom till skolavslutningen.. men de gör jag nog inte. jag åker inte speciellt snabbt.

Och de bästa av allt, jag har fått tillbaka min header! Jag la in adressen till den igen bara för att testa, jag tror att den ändrades i flytten för den va lite annorlunda men skit sammma, huvudsaken är att den är tillbaka!
Ska ggå om tjugo minuter, börjar kvart i med gympa men jag måste ju hinna byta om ;) Idag har vi en skön dag igen, slutar kvart i ett för svenskan (sista lektionen egentligen) är flyttad till engelskan som är innan lunch för våran engelskalärare är inte här idag.. så då bytte de plats. Tjoho för att får sluta tidigare. Men sen måste jag hem för att göra mig iordning, ska nog våffla håret eller nåt.
Ne, nu ska jag nog ta å fota lite grann. Men ni får ha en underbarich dag! Läste i tidningen att de kommer bli 28 grader idag! och sol! Jag kommer stekas och bli en liten.. ja vad blir man?? vet du?

Kommentarer
Flisan sa:

Wihuu jag kan också se din header! ;)

Och det är ju bra eftersom den är så cool!;D

Min blogg funkar inte just nu för den håller på att flyttas till publishme eller nått :/ Och jag som visste pracis vad jag skulle sriva om!!

2008-06-06 / 09:53:52

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback