Hehe

Datum: 2008-06-01 Klockan: 19:26:23
Hej! Jag har vart på landet i helgen, det är därför jag inte skrivit.
Men hörrni, det skulle jag nog inte iallafall, gud vilket härligt väder, på snäppet till för varmt men aja. Har burit lite plank hos Malte å Vilma. Och ÄNTLIGEN tagit årets första dopp, den 31 maj :) och mitt sår överlevde. haha. Kallt men uppfriskade, eller hur Vilma?
Idag blev jag tvungen att ta tåget hem för jag behöver ett par skor! Men jag hittade inga, jag och Johanna (hon kom å mötte mig på station) shoppade lite annat. En tunika och silkeskallingar till mig :P ska sova i dem. och lite annat till Johanna. Men jag blir så trött på detta konstiga blogg.se, det går ju inte att ändra nånting.. inte lägga in bilder, inte göra fet stil, INGET... :(

Nu ska jag hoppa in i duschen, eller badkaret, har inte bestämt mig än. Vad tycker ni?
Har även köpt ett gulligt armband med ett peacemärke (a), men nu ska jag nog gå. Men jag vill gärna läsa om ni har haft en bra helg när jag kommer tillbaka :) kram

PS. dagens ord är NetonNet.. jag la två nätstrumpepaket på varann (de står NET på dem) och frågade johanna vad det var för nåt.. haha, hon visste inte men jag kom på att det var NetOnNet, sjuuuukt kul om man var där... hhahahah.. DS

PS2. det blev dusch. DS

Kommentarer
Flisan sa:

Jag har haft en jättebra helg! Har gjort massa skojj men skriver inte vad för något nu. Du får läsa min blogg! =)

2008-06-01 / 20:43:02

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback