Johanna är här

Datum: 2008-06-18 Klockan: 16:59:27
Johanna är här! Vi har jätteshoppat på HM så ni anar inte. Det var länge sen jag shoppade så pass mycket. På samma butik...

JAG HAR KLIPPT MIG! Före-efterbilder kommer nån dag. Har tagit före (såklart) men inga efter än. Får be Johanna fota mig.
Vill du det? frågar jag
Javisst, svarar Johanna.

Jag är själv Mycket nöjd med resultatet. För typ första gången, haha.
Nu ska jag packa ner till Landet. Sen är det midsommar. Sen Croatia.
Vi har skaffat "snabbt" bredband till landet. Det funkar på min dator så de blir väl lite somriga bilder om vädret tillåter.
Nej, ni får läsa alla inlägg från igår om ni inte gjort det. Annars får ni läsa nåt annat eller göra vad som helst. Ha en superbra fortsatt dag så hörs vi. Kram från Vi.

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback