Kroatien idag!!

Datum: 2008-06-24 Klockan: 10:54:03
Japp, så sant som det är sagt. Idag åker jag iväg och kommer inte hem förrns den första juli. Men jag kanske bloggar därifrån ibland om det finns möjlighet.
Men nu måste jag klä på mig och äta frulle för jag kom nyss ut ur min morgondusch :P
Ser att min kusse, den här johanna, har kommenterat mitt inlägg. Men hon har inte skrivit i sin egen blogg. Skulle vara kul att veta vad hon har gjort när vi inte setts på typ... 12-13 dagar.
Jag lovar att det kommer flera inlägg innan jag åker men nu skriker min mage.. Men ni kanske vill kommentera min bilder? Eller tipsa lite bloggar och böcker skulle oxå vara kul! Ha de fint såläng. Om in ens vaknat än.

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback