Männskor

Datum: 2008-06-23 Klockan: 20:51:11
Här kommer det några av de tio utvalda bilderna från midsommar. Har även andra. Men mycket blommor om vi säger så och det finns det redan så mycket kvar. Men nu serni kommer det människor!
Och två av bilderna ligger ju redan i några inlägg längre ner. Exakt här ligger de.

fotbollsmatch, Sågbacken Vann! woohoo ser ni bollen? Hade lite svårt att hänga med men den fastnade på en bild iallafall.. :)

en av potatisarna som jag och Johanna skulle skala. Fast vi skalade inte denna söta lilla potatis. Vad tycker du den ser ut som?

jag spionerar på de vuxna.. mohahah. hihi

suddiga pilar jag vet. Men det är inte så lätt att fousera på dem när de kommer i typ 1/2000 sekund.. but anyway, jag gillar bilden iallafall.

smal beskärning. Blått och rosa.. mmm

en blomma, vanlig blomma men jag gillar vinkeln.

min kära mor utan huvudknopp. kram på dig

Och nuuu mina läsare kommer min favoritbild.. så underbar. Om ni bara kände denna människa. Hon har nåt speciellt.. Kan inte riktigt förklara men ni vet nog hur jag känner. Kan inte riktigt förklara med ord.. men Underbar är väl ett litet ord när man pratar om henne..




det blev visst alla bilder. Jag tror detta är åtta. Aja, vad gillar ni min signatur?? haha, lite hastig. Mina initsialer.
Hoppas ni gillade dem..

Kommentarer
Flisan sa:

Jättefina bilder! Men vem är det på bilden längst ner? Är det Johanna S?

Haha gud filken gullig potatis asså, jag tyckte att den såg ut som en liten mus uppifrån... :P

2008-06-24 / 13:00:11

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback