Midsommar

Datum: 2008-06-21 Klockan: 16:46:05
Glad Midsommar! i efterskott men iallafall!
Jag har haft bland de roligaste dagarna i hela mitt liv. Jag och Johanna skrattade nästan ihjäl oss åt mina stavfel.. hahahhahha.. ursäkta att jag skriver de utan att förklara men den förklaringen får ni höra antingen ikväll eller nån annan dag. Har inte haft tillfälle eller lust att sitta vid datorn de senaste dagarna men nu har jag tid men vi ska upp till några grannar att äta.
Jag har fotat oxå. Ska kanske köpa nytt objektiv.. hihi(a) ska bara kolla min ekonomi.
Trivs fortfarande med min nya frilla :D Foto kommer. Har så mycket att skriva med jag hinner inte mer just nu. Men sen kommer det massa bilder! med text.

24/6-1/7 är jag i Croatien så mindre bloggning. Men de kanske finns internet på hotellet. Pappas dator hänger med.

Kommentarer
Flisan sa:

Glad midsommar på dig me! hade du roligt? =D

2008-06-22 / 15:17:24

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback