Osis+ Dust it

Datum: 2008-06-23 Klockan: 21:28:40
Har nu fått min osis, men har inte testat än. Men recention kommer om kanske två veckor. Men den är så söt och fin och allt detdär. Och bra oxå ;)
ååååh.. lääängtar till imorn! Men jag kommer blogga på morgonen för jag åker inte hemifrån förrns halv två nån gång. Och så kanske det kommer ett blogginlägg från Arlanda. Det är tydligen ganska billigt att koppla upp sig på deras datorer sa pappa. 19 öre/h. Billigt.

Sitter nu och kollar på en kattsi, vi ska ju köpa en när vi kommer hem.. längar efter det om vi säger så... GHA vill ha nu! när man ser alla söta kattungar på blocket så vill jag ha den. och den. och den. och den..

Jag vill fixa min blogg nu men jag vill att Sandra ska hjälpa mig.. men aja. Jag tänker nog inte på de när jag simmar omkring i kroatiens varma vatten med mina nya simfötter. WOHO
Ska jag ta med mobilen eller inte? Jag gillar att ha koll på tiden.. men jag ska ju inte ringa eller smsa eftersom det kostar några kronor.. haha.

Kommentarer
Kusse sa:

Haha jag kan messa dig :p uppdatera vädret här i sthlm :p men som sagt du behöver ju inte svara :p

2008-06-24 / 10:15:37 / http://eljs.blogg.se/
Stina sa:

det hade jag inte tänk för det kostar ju ännu mera :P men messa mig du om du känner för det. Vet inte hur mycket det kostar för 3

2008-06-24 / 10:45:32 / http://skogens.blogg.se/
Flisan sa:

Du fpr ha jätteskojj i croatiaa! Vill också följa meed! Vi skulle åkt till kanarieöarna i vintras, men der blev aldrig av... Du vet, det finns ju någonting som kallas pengar vilket man nig behöverha ganska gott om...=P Det hade inte vi...

2008-06-24 / 13:06:35

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback