Skansen

Datum: 2008-06-10 Klockan: 15:38:29
Tjolahopp! Idag var jag på skansen med klassen, fast Nicole kunde tyvärr inte hänga på pga hennes fot.. aja, det var några riktigt söta djurbebisar om vi säger så. Älg å björn bla. Stekhett på bussen och med min dåliga balans så blev det mycket svajjande hit och dit.. haha
Köpte även karamellisar och en "stor" popcorn med Elisa. Smarrigt..
Hade lite lågt blodtryck, har fortfarande. Så karamellerna hjälpte lite men jag bör att lakrits så snart som möjligt. det höjer blodtrycket nämligen! Ska till jakan snart för att shoppa lite, mamma kommer dit sen och vi ska åka och dela ut lite papper. Men då ska jag köpa lakrits! mums!

Mina fotogrejer har kommit oxå! Woho! Riktigt snabbt de går allså.. När beställde jag de.. i söndags kanske det var.. jo, i söndags. och skickades igår morse från malmö, och i min brevlåda idag. Allt funkar som de ska, måste bara lära mig lite hur man ska använda macrogrejsen på rätt sätt. Men pappa ska visa mig ikväll. Nu måste jag gå så att jag hinner köpa nånting! hadebra

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback