Slut

Datum: 2008-06-05 Klockan: 13:45:30
Nu är sista skoldagen men schemat SLUT!! Nästa vecka är det temavecka och då gör vi andra saker. sköönt..
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag till Johanna, vi ska fixa oss tillsammans å så. Kul!
Hon får ta kort på mig så kan jag visa det sen, om jag bloggar när jag kommit hem annars blir det väl imorn eller nån annan dag. Ni får se de iallafall. Bra va?

Jag har med mig kameran till festen så får se om de blir några foton, de hoppas jag iallafall.
Jag hade tänk ha med mig min gamla Nikon när jag går omkring, på stan och liknande. För det är så kul att få lite ögonblicksbilder, och jag kan inte gå å släpa runt på min kära D40 om jag är i stan. Det blir för jobbigt. I sinomtid ska jag väl ta å skaffa en mobil med kamera, just nu har jag denna, den funkar, oftast, men om man smsar mycket eller spelar spel ibland eller vill titta på de olika bilderna som finns i mobilen så startar den om sig ibland. Lite irriterade men aja. Den är iaf väldigt bekväm i handen.
Nu måste jag nog kila men vad tror ni om att jag har med mig en kamera så ofta jag kan??
Kram!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback