Student

Datum: 2008-06-05 Klockan: 21:26:05
Tjaa! Haha, allså, jag börjar alltid med en hälsningsfras, men ibland tvingar jag mig själv att inte göra det för det blir så konstigt i vissa sammanhang å texter.. men aja.
Studenten var superskoj, massa mat och så jag jag fått i mig en aningens för mycket laktos så min mage är inte på sitt bästa humör direkt *host*.
Men jag å J och hennes andra kussar har tagit lite hoppbilder och lekt i i en lekpark, skoj.
Men  det va jättetrevligt men vi missade presentöppningen men aja. Och nu är broderna hemma! Fast han ska typ dra snart, buhu. Men aja. jag ska nog gå å köra lite wii. det är kul..
Jag har även införskaffat ett busskort att ha över sommarn så jag kan åka lite komunalt :P great.
nee, nu ska jag gå ner. Jag ska nog ta och planera en dagens tanke i helgen om jag kommer ihåg det. haha

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback