Varenne

Datum: 2008-06-17 Klockan: 08:16:37
Morgon på er! Sovit gott? och för er skull så tycker jag att ni ska sova just nu.. haha, själv är jag väldigt morgontrött men när jag vaknade (efter att jag snoozat) så gick jag och duscha, det är skönt att göra på morgonen.
Här kommer två bilder från helgen. Järnvägsbilder kommer nån annan gång, senare idag skulle jag tro. Jag tycker de borde de iallafall.
Jag kanske ska ta och fota min outfit idag, när det är bättre ljus, så att ni får se den! Min Jobboutfit eller vad man ska säga, Haha. Hoppas du har nåt kul att göra idag för vädret verkar bli bättre idag är igår. Men man vet aldrig. Skenet bedrar..

blomma underifrån. Va tycks?

just nu vet jag inte va de heter men en sak är säker. De är fina (a)

Kommentarer
Johanna sa:

Jag tycker att det ska stå stina skog :) ha en bra dag natcho

2008-06-17 / 09:09:32 / http://eljs.blogg.se/
Johanna sa:

haha oj kommentaren kom lite fel, men ja tror de skulle bli snyggt med stina skog ;) iaf är det inte

prästkrage på bilden?

2008-06-17 / 11:47:36 / http://eljs.blogg.se/
Anonym sa:

dom bilderna va skit fina!

men hur får du så suddigt i bakgrunden?

ha det bra!

2008-06-17 / 12:35:54
Stina sa:

Den suddiga bakgrunden beror på att min kamera har ett bra skärpedjup. Det finns bättre. Andra objektiv. Men jag tycker min har rätt bra!

J: aah, det kanske är en prästkrage.. Ska göra en testbild med Stina Skog. Men jag måste fota ett I isåfall. Men jag får se vad som ser bäst ut..

2008-06-17 / 15:36:22 / http://skogens.blogg.se/
Flisan sa:

Jaa, fina bilder! Men jag fattar inte det där med "Stina Skog" som johanna snackade om. Och... vad menar du med "varenne"? :O



Jag kanske är lite efter...

2008-06-18 / 21:34:29
Stina sa:

Varenne är Gunnars (alvas husse) företag. Jag hjälper honom där ibland.

Och Stina Skog är detdär med headern som du redan har upptäckt.

2008-06-21 / 16:33:17 / http://skogens.blogg.se/

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback