(:

Datum: 2008-03-12 Klockan: 17:58:22
hejsan!
idag i skolan hade vi först träslöjd. man ska bygga en bro. det gick väldigt bra för mig att göra de jag gjorde även fast jag har en arm gipsad. kunde göra det mesta med en hand, fast det går inte så bra att hålla i två pinnar så vi var flera som tur va :P
sen var jag och nicole å hämtade amigo på hans dagis. det finns en jättegullig mops där som heter siri, precis som vickans hund :)
Haha! jag slipper göra engelska-provet på fredag p.g.a min arm, woho. nåt posetivt med att ha brytit armen. men jag kanske ska få gör det muntligt senare :P



den blogg som har hjälp mig massor med designen på min blogg heter: http://www.designadinblogg.se
stort tack till den som har fixat den :D

är det nån som vet hur man gör så att det blir blå klickbar text på adresserna??

vi hörs ♥

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback