gokväll

Datum: 2008-03-25 Klockan: 21:31:43
Tjena alla läsare. Det blir inte så värst mycket bloggande idag. Men de kanske är bra med pauser då och då..
Idag var jag ute med Nicole, Amigo, Vickan, Siri och Alva. Amigo å Siri lekte mycket, men Alva ville inte leka pga att siri skällde :P
Sen var sötisalva här till ca halv sex och undertiden kom johanna och sen nicole. Och jag och johanna fixade lite i PS medans nicole busade med Alva.
Sen skulle de på spinning, vill gå, men kan ju inte de pga att jag brytit armen. Jaja, snart så! Två veckor kvar idag till jag får ta bort gipset!!

Sen åkte jag hem till gulligaste Johanna för vi skulle fixa lite mer med ps, vi är typ beroende :P men de är ju så sjuukt kul! Vi ska fixa vår blogg lite nån dag. Men vi ska ta lite foton till headern men vi vill vara lite frächa då :P
Imorn ska jag, J och N till jakan.
Vi hörs imornbitti, för nu måste jag hoppa in i duschen. Godnattkram till er!

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback