hela tiden

Datum: 2008-03-21 Klockan: 21:11:00
Det känns som om jag skriver inlägg HELA tiden.. vad är bäst, massa halvkorta inlägg eller få långa inlägg??
Jag skriver hela tiden för att det händer nya saker hela tiden. Och så tycker jag att det är skojj, men  det är ju en annan sak.. :P
JAG VILL HA EN NY KAMERA! Okej, den jag har nu är inte så värst dålig. men den är två år nu och det har kommit så många och snygga kameror.. jaja, jag får se hur det blir med det. Jag vill ha en med bra zoom, bra macro och kort slutartid. Och massa andra grejer. Men jag vill inte att den ska vara för stor.. eller för dyr. Systemkameror är ju jättebra oftast. Men de är lite förstora för mig. Fast skitsnygga, speciellt när man ser andra som fotar med dem.. men lite stor att bära med sig kanske.. skulle kanske känna mig som en turist, vissa har de, speciellt på safari å så. inte för att jag har vart på safari, men om man tittar på tv å så :P haha
Somsagt, vi får se hur det blir med den saken..
Sålänge får jag väl ha min, och det är ju inte så dåligt det, det är ju typ min dyrbaraste ägodel..
de som är bland mina dyrbaraste ägodelar är:
kameran: underbar pryl som kan förvara minnen
mobilen: min är rätt tråkig å inte den snyggaste, men den gör att jag kan hålla mig uppdaterad om vad kompisarna gör å så :)
datorn: vad skulle jag göra utan den? hittar allt på nätet, fixar bilder, bloggar, chattar med polare.. sweet.

Asså! Jag måste köpa en ny mus. Min är typ lite paj tror jag. Har bärbar dator så de finns såndär platta. men det är lite besvärligt när man fixar i photoshop å så. Ska nog önska mig en i födelsedagspresent. Kan ändå inte göra så mycket där nu med en bruten höger..
TVÅ VECKOR OCH FYRA DAGAR KVAR! tills jag får ta bort gipset allså..

Hade tänkt klippa mig oxå, vet bara inte hur. Ska nog klippa upp det. Ska jag klippa lite kort? Ska jag klippa lugg? ska jag spara ut och bara klippa topparna? Finns massa frågor. Har inte så många besökare men ni jag har kan  väl komma med tips så vore jag tacksam (a)

Men tanke på photoshop så hade jag tänkt fråga om nån hade nåt tips på någon bra photoshop-bok. Jag kör Photoshop Elements 5.0.

Jag åker till landet imorn bitti, kommer hem på sön kväll eller mån morgon. Men jag uppar nån gång i helgen.
Kanske hinner  skriva imornbitti.  Seya, å harebra, å gladpåsk å allt dedär!

Kommentarer
Anonym sa:

inte lugg

2008-03-21 / 21:39:28
Stina sa:

oki

2008-03-21 / 21:43:26 / http://skogens.blogg.se
Viktoria sa:

ja tycker du kkan pröva att spara och klippa topparna.. ja tror du skulle passa i det! :)

2008-03-22 / 08:20:25 / http://Andrenens.blogg.se
Stina sa:

oki :D

2008-03-22 / 09:30:53 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback