home again

Datum: 2008-03-23 Klockan: 15:45:07
Morsning! Nu är jag hemma från landet. Har haft sjukt kul. pratat igår när malte satt å körde nåt konstigt dataspel, typ en cross eller nåt.. då kan man gör 360 får man turbo. vill ni veta vad jag sa? aja, nu får ni de iaf.
- Malte, du har ju ingen törbo!
Det tyckte jag va kul.. jag trodde att jag skulle säga tUrbo. men det blev tÖrbo, och med värsta dialekten.. :S
Annars har vi mest gått omkring i skogen å fotat :P inte mig imot, jag älskar att fota (a)
Ska visa lite vad jag fotade, fota lite blommor inomhus oxå :)
Sen har vi spelat lite kort å så, men mest prat.. och promenader :D jag gillar verkligen att vara ute och gå å prata.. ^^
Har ni nåt önskemål om hur jag kan göra bloggen bättre? Lite vad  jag ska skriva om å då. Eller är det bra såhär??
Skulle vara tacksam för svar. Kramis

Kommentarer
Viktoria sa:

njaa asså ja kan ju inte mer änn dig så ja vet faktist inte :/ kul att du är hemma igen! =D

2008-03-23 / 17:02:50 / http://Andrenens.blogg.se
Stina sa:

men lite om vad jag ska skriva om :P eller är det bra såhär?? :p

2008-03-23 / 17:07:32 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback