Landet

Datum: 2008-03-21 Klockan: 17:49:01
Hejhej!
Imorse gick jag o vickan ut med hundarna, alva puttade på en gunga, såg hur kul ut som helst. Lägger in bild sen kanske, eller film om det går. Har aldrig testat, nån som har? funkar det?

Sen åkte jag till landet, var med malte å vilma. sjuukt kul! hade inte träffat dem sen i somras typ ;O
Aja, vi pratade mest. Malte hade köpt ny dator, skitsnygg... "ir-svart" som jag säger om  färgen, allså bland och svart :P

Nu ska jag sätta mig å kolla lite på kameror. Och kanske prata lite hund med vickan :)
Seya

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback