utvecklingssamtal

Datum: 2008-03-17 Klockan: 20:24:24
HejHej! Kom nyss hem från mitt utvecklingssamtal från skolan, gick toppen om du frågar mig. Satt och diskuterade massa med läraren.

Imorn är det ju reflektionsdag. för nåt år sen när jag frågade mamma om jag fick jobba kvällen innan tyckte hon inte det. så jag tänkte att det fortfarande gällde. men jag frågade nyss iaf och hon sa typ: men du kan ju jobba nu ikväll lite, du ska ju ändå vara hemma imorn Så antingen missförstod jag mamma eller så har hon bara ändrat sig. Men jag ska nog inte göra så mycket ikväll.. är lite trött faktiskt, brukar inte orka göra skolarbete på kvällarna.. vart hos tandläkaren oxå. ska typ operara bort nån tand för den inte kommer ut. och ska kanske få tandställning på underkäken. Men han sa att jag inte behövde på överkäken :) får se hur det blir med det, ska avakta i typ ett år till :P Svejs

Kommentarer
Johanna sa:

Haha jag läser din blogg just nu på min mobil. Ouf va grym jag e hahaha

2008-03-18 / 08:30:43
Stina sa:

hahaha:P

2008-03-18 / 08:37:11 / http://skogens.blogg.se
Viktoria sa:

Ja kanske också ska få tandställning fast däär uppe ;p

2008-03-18 / 11:39:03 / http://Andrenens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback