v,s,a,s

Datum: 2008-03-16 Klockan: 19:51:33
Hej igen!
Jag och vickan, siri och alva var ute i typ två timmar å pratade och umgicks. mycket trevligt tycker jag :P
Hedda var inte med, hennes matte skulle typ komma å hämta henne undertiden..
Men vi var ute i två timmar ;O
Tiden gick jättesnabbt. Tog massa bilder så jag lägger in dem sen.

Kom nyss ur duschen så nu ska jag skriva klart min reflektionsdag (jobbasjälvdag, hemma för min del) tills imorn. Har nästan gjort klart den :) reflektionsdagen är på tisdag så då blir det nog massa bloggande för min del :)

Sen ska jag och mamma prata igenom nåt utvecklingsamtalspapper, har utvecklingsamtal imorn. Man ska typ vara lite förberedd och kanske tänka ut lite frågor.

Aja, nu måste jag fixa lite, proppat med kläder i sängen -_-

Jag har märkt att jag gör massa smylisar.. som -_- eller ;P eller :) å så..
höres

Kommentarer
Viktoria sa:

jaa det var kuligt.. det måste vi göra oftare :) :D på ref..dagen :)

2008-03-16 / 20:33:39 / http://Andrenens.blogg.se
Stina sa:

aah :D

2008-03-16 / 20:34:27 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback