Acta tandkräm

Datum: 2008-05-14 Klockan: 19:56:58
Haloj, ett till inlägg hade jag tänkt slänga in. I en ny kategori, Jag testar. Här hade jag tänkt berätta lite vad jag ska testar och ibland vad jag använder. Idag kommer en lite ointressant grej men jag tycker att jag kanske ska lägga in den iallafall.

Acta Senstive mot ilningar- denna tandkräm köpte jag på apoteket för några veckor sendan, kostar ca 27kr tror jag. Och den är riktigt bra! Innan hade jag ilningar i flera tänder och det var ganska störade, det var därför jag tänkte att jag skulle köpa en tandkräm mot just precis, ilningar. Och jag märkte skillnad redan efter en dag! Inga ilningar längre och har inte haft det sen dess. En jättebra produkt i god mintsmak. Rekomenderas till dig med ilningar i tänderna.

Bilden kanske inte är så fin men jag hittade ingen på internet så jag fotade min egen tandkräm.

image118

Kommentarer
n sa:

cool bild ;)

2008-05-14 / 20:15:11 / http://nicooes.blogg.se
Stina sa:

Haha, tack (a)

2008-05-14 / 20:30:17 / http://skogens.blogg.se
Lisa sa:

Jag har haft den tandkrämen. Den funkade inte så bra för mig!

2008-09-04 / 19:08:37 / http://llisabs.blogg.se/
Danne sa:

Har använt Acta Original så länge jag minns och har aldrig haft problem med tänderna. Fina grejer, det!

2009-05-12 / 10:36:48

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback