Amy Winehouse

Datum: 2008-05-20 Klockan: 21:17:34
Hej! Ikväll har jag suttit och fixat lite HTML-koder och photoshop.. kul men tankekrävande. Tänkte lägga in en bild som jag redigerat. är inte så bra på det än, jag har redigerat Amy Winehouse, men man blir ju inte bättre om man inte tränar.

Medelgympan på friskis var superskojj! Jag och johanna skrattade rätt mycket.. hihi. hade matteprov idag oxå, hoppas det gick bra..
Och svenskaprovet jag hade häromdagen gick oxå bra! Sånt är roligt.

Nu måste jag hoppa in i duschen, men hörni! Vad vill ni läsa om?? Jag vill ta upp nåt ämne men det blir ju inge kul om ingen vill/orkar läsa om det...

Aja, börjar 08.10 imorn och ska ha träslöjd. Kul!

God natt♥

image134image136
Jämnare hy, vitare tänder, lite mindre utväxt. Skulle gjort mindre glugg men den blev inte sparad verkar det som.. aja, vad tycks? Tänderna blev rätt vita när jag laddade upp den här såg jag men de får man leva med..

ursprungsbilden på Amy kommer från www.posh24.se

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback