Baddräkt vs Bikini

Datum: 2008-05-22 Klockan: 17:56:03
Okej, jag kommer nog att satsa på min bikini i sommar. Nån svart från hm med lite mönster å så. Finfin.
Men jag tycker ändå att baddräkter (i rätt modell och färg) kan vara riktigt snygga, får en nästan att vilja ha en sån istället.. Men jag får så, man kanske kan ha båda? men inte samtidigt då..

Jag lägger upp två bilder som jag hittade på nätet. Fina båda två, vilken gillar ni mest? det är lite olika stil på dem om vi säger så men båda har sin charm. Jag ska nog skriva från en artikel ikväll så jag ska gå å leta reda på en jag kan skriva om! Och headern kommer inte upp idag, har en del kvar men de har vart en massa jobb, satt typ i två timmar och fixa, och det är typ bara hälften. Men de löser sig! Jag har ju ingen deadline men jag vill bli klar så snabbt som möjligt förstås, och jag hoppas att den blir bra..

image137
jag tycker denna är väldigt gullig.. skulle vilja testa den åtminstone, men kanske inte ha så mycket på stranden, jag vet inte riktigt, och det kommer jag nog inte att få veta heller.. :P hittade denna bild på http://www.topshop.com

image138
En verkligt fin modell, skulle oxå vilja testa denna.. haha, den kommer ursprungligen från topshop tror jag men jag hittade bilden på http://kenzas.se

Ha det fint så hörs vi senare med en dagens tanke!

Kommentarer
Flisan sa:

Båda var fina, men jag vet inte heller vilken jag gillar mest! Den där översta var ju jättesöt, men jag tror nog att sen svarta var en aning finare. Lite "tuffare" liksom. Sånt gillar jag :P
Men ingen av dessa är riktigt in stil :P
Men det är absolut inget fel på dom heller, kom ihåg det!

2008-05-22 / 20:28:45
Eliisa sa:

det översta va ju fett söööt^^

2008-05-28 / 17:03:02

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback