bilderna från the weekend

Datum: 2008-05-25 Klockan: 18:51:05
Jag tänkte ta och börja med ett stort hjärtligt GRATTIS PÅ MORSDAG MAMSEN! *PUSS*

Här kommer bilderna! Och glöm inte att jag behöver boktips!


fredagshopp
image141Lilla söta Alva har så fina ögon.. vem kan motstå??

image142
de leker bara, men de ser helt livsfarliga ut. När de inte leker är de som små angels :P haha

image143
en bild tillägnad min fina mamma på morsdag. Jag älskar dig / din dotter Stina

image144
det var inte så här mörkt, lekte lite med inställningarna. Men jag älskar bilden.. gör du?

image145
en fin bild på blommor, eller ja, jag tycker den är fin. Har gjort en brusig variant oxå. ska testa ladda upp den. hoppas den är rätt filformat..

nehepp, de ville sig inte.. men den kanske kommer upp nån annan dag när jag ändrat formatet.

Och min header går frammåt. Hade inte möjlighet att fota klart i helgen, men nu är det inte mycket kvar!♥
 

Kommentarer
mamsen sa:

Vilka fina bilder. Tack gumman!

2008-05-25 / 19:32:09
Flisan sa:

Ja, jättefina bilder! Jag själv skäms lite över att jag inte gav mamma någonting på mors dag.Jag kunde tyvärr inte ge frukost på sängen för jag skulle på gympaträning tidigt på morgonen. Men när jag kom net till hallen visade det sig att träningen var inställd så då fick jag ta mig hem igen...-_-

2008-05-27 / 19:07:39

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback