Bilderna

Datum: 2008-05-11 Klockan: 19:15:48
Tjoho! Här kommer The Pictures!
Jag har satt ihop de i olika kollage så att de inte tar sån enormus platus, om det är någon speciell bild som nån önskar att se i sitt vanliga stora format så är det bara att se! På bilder med många blombilder så är det tyvärr beskärda, gjorde nämligen kollage snabbt i Picasa och då så blir det sådär.

image104
blommor blommor blommor...

image105
kul bil på Quarnevalen

image106
lite blandat från Quarnevalen

image107
jag älskar att fota dessa ögon!

image108
jag och kusse på stationen, mina nya skor till höger

image109
mysig morgonbild

image110
såhär ljust var det i morse vid halv sex

image111
mina ihoptejpade sår, får fortfarande rysningar när jag tänker på när det hände, jag skar upp de på en klippa när jag hoppade i vattnet, eller den kom upp från botten lite längre fram... jag hade inte kännt den när jag kände med foten innan.. USCH! hatar minnet av när jag tog upp benen och det bara forsade upp, eftersom det blir mer blodflöde i vatten.

Hoppas ni gillar bilderna, säg vad ni tycker, vill gärna veta hur jag kan förbättra mig som fotograf.
Bilderna är inte redigerade men de kanske jag gör nån dag.. Lite synd att bilderna på översta kollget är beskurna.. men jag orkar inte göra något nu, ha de fint!

Kommentarer
Viktoria sa:

Jättefina bilder!
Roliga hjul! ;)

2008-05-11 / 19:35:50 / http://Andrenens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback