Bok

Datum: 2008-05-21 Klockan: 21:00:28
Hejsan! Nu har jag suttit och sträckläst min bok, Medlaren, och nu är den slut! Har reserverat nästa bok i serien, som förövrigt är den sista, buhu. De är så bra!
Men jag har en annan bok nu, När jag hör din röst av Stephenie Meyer. Har läst första boken i serien, Om jag kunde drömma. Ett ord räcker för den boken, otrolig.

Imorn är det reflektionsdag, jag ska vara i skolan men sen till simhallen. Så jag ska ladda med vattentäta plåster så jag inte skadar såret.. men det är snart borta, SKÖNT!
Jag fick ett tips från min mamma om vad jag kan ha som Dagens Tanke. Jag hittar en intressant artikel i en tidning och skriver om min åsikt om den och om vad den handlar om, som tex mobbing.
Vad tror ni om det?

Idag fick vi tillbaka matteprovet. Gick väl bra. Johanna har gjort stort framsteg så hon fick applåd! Grattis kusse! ♥
Och jag har även blivit BLBare. BLB står för Bay Lake Buddies, Viksjökompisar. Det är som en "kamratstödjare" eller vad man kan säga. Fast det verkar mycket roligare, haha. Massa fika å så. hihi.
Men jag blev framröstad i klassen och det är ju alltid kul (a)

Nu ska jag hoppa in i duschen och ni får skriva om ni tycker det är en bra idé med tidningsåsikten och sov sött! ♥

Kommentarer

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback