Brunbränd

Datum: 2008-05-11 Klockan: 17:42:52
Ojojoj vad jag har fotat i helgen! Först lite på landet, ca 400 pics. och sen på Quarnevalen, de va med Q i år, som förövrigt var Otroooligt häftig, visar lite på bilderna, men de var 100 bilar med olika grejs. Och när jag står där å fotat så plötsligt MINNET FULLT! på mitt 2 gb-minne. Men tur var så hade jag ett till med mig! Så jag byter så snabbt som möjligt och är på fotobanan igen, sen åkte vi hem till landet, bitte o Joh hängde på, kulkul.
Idag har jag mest solat, har lätt att bli brun så nu är jag rätt brun, och Mycket brun i nacken... för jag går med knut hela tiden så den solas typ, ja, hela tiden. Men jag börjar få bikinibränna, överdelen, fast bara lite, man får titta ganska noga.. men ändå! Men jag har byxor till knäna because att jag råkade skära upp låren, så jag har några ärr där om vi säger så. Ni kan få se bild förresten! Det kommer bli mycket bilder i detta inlägg. Men iallafall, pga ärren så får man tydligen inte sola benen, eller inte ärren iallafall, vet inte riktigt varför, men jag tror de har nånting med pigmenten att göra.

Jag har iallafall fotat massa Förgätmigej, min nya favvoblomma. Så bilder på sånna blir det naturligtvis.
Och juste! Imorse så skulle vi ut vid halv fem-fem för att lyssna på fåglar men jag hade tänkt fota lite grymma bilder på morgondimman, men nehej, de ska inte vara nån dimma när jag har kommit upp ur sängen vid den tiden! Men de blev väl någon annan bra bild...

Men det är ju så enormt härligt väder! Att det kan vara så varmt i Maj!! Har praktigt taget varit ute hela dagen, och hela helgen.. Har ni det?
Och juste, jag har lärt mig Manuellt Fokus vilket är väldigt skojj, det menas med att jag kan fokusera själv med kameran ;)

Vad har ni gjort? Här är det bara massa Idag gjorde jag.. är det inte tjatigt?
Ni får gärna berätta och säg vad ni tycker om mina bilder! ;) KRAAAM

förresten, bilder kommer upp i ett nytt inlägg, de är så många, I hope it's okej!




Kommentarer
Flisan sa:

Tycker att du tar massa fin bilder! Jag själv har inte en sån bra kamera så de blir inte några bra bilder. Jag skriver inte vad jag gjorde idag utan du får gå in på min blogg och läsa i stället. För annars skulle detta bli en sån lång kommentar! Men du kan gå in snart för jag har inte hunnit skriva någonting än! -_- :P

Kraam!

2008-05-11 / 18:34:27
Anonym sa:

gick du halv fem för att lyssna på fåglar ?!

2008-05-11 / 21:23:23
Stina sa:

Haha, nää, jag hade tänkt fota lite morgonbilder, speciellt på dimma, men de fanns ingen, mamma å pappa ville typ lyssna lite på fåglar, det var riktigt mysigt ute då, fast jag gick å la mig igen när jag kommit hem..

2008-05-12 / 16:43:40 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback