Buhu

Datum: 2008-05-13 Klockan: 14:47:30
Halo! Min fjärrutlösare har inte kommit!! Så ledsen jag blir, men jag får hoppas att den kommer imorn! Eller hur?
Men hem i brevlådan kom ett mobilsmycke från Tele2 istället vilket var lite uppiggade men jag vill ha min fjärris NU!

I skolan var det ganska lugnt, men på matten har jag börjat på ett ny kapitel, Drömresan, vilket handlar om skalor och tid och valutor och jag fattar inte särskilt mycket, hoppas jag gör det snart..

Jag har ett Dagens ord idag, hihi. Det kom fram på svenskan när Joh började prata om alkoholister, fast hon uttalade det utan H och då sa Lovisa att det stavades med H, och när hon förklarade det lät det som AlkoHolister, att man satte tyngd på H:et. Och då kom jag fram till att man kunde säga Alkohicklister. Jag tycker personligen inte om alkoholism, inte själva personen, men just det hur mycket alkohol kan ändra en person och vad de kan skada på den och andra.
Men dagens och är allså Alkohicklister.

Tycker ni läsare att jag ska börja skriva mer av mina åsikter å så, jag gör det gärna.

Jag lägger in en bild här på mitt nya mobilsmycke så får ni se, och ni som inte vet det så Älskar jag hundar så denna passar väldigt bra!

Vad har ni själva gjort? jag slänger nog in ett till inlägg lite senare innan jag drar till spinningen, det blir mer inlägg idag iallafall. Ska komma på ett bra ämne att skriva om, en Åsikt allså! KRAM

Kommentarer
n sa:

Alkohicklister det är bra för man brukar ju få hicka av alkohol typ :P elr vissa får det

2008-05-13 / 15:10:48
n sa:

oj ja men inte att det var bra att vara alkholist men asså själva ordet

2008-05-13 / 15:11:35
Stina sa:

Haha! jag fattar ;)

2008-05-13 / 16:21:59 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback