Dålig

Datum: 2008-05-16 Klockan: 20:22:42
Jag har vart så dålig på sista tiden med att uppdatera bloggen! FY SKÄMS STINA!
Men idag har jag vart i skolan hela dan, haft engelskaprov, hoppas det gick bra, spelat lite trummor, och sen bar det av hem till Lousie för att fira henne. Vi åt massa god chokladkaka och mumiga mackor. Men tyvärr är jag laktosintolerant så jag blir ganska dålig i magen, men jag tar tabletter så jag inte får ont.. men de kommeer bli värre imorn, buhu!

Och nu hinner jag inte blogga heller för jag och mamma så gå å titta på Talang2008, skojj. Men jag hinner ju aldig blogga känns det som! Eller fixa min header. Men i helgen ska jag ut och shoppa hade jag tänkt och så ska jag koncentrera mig på min blogg!!

Fast jag ska ju hem till Johanna, min andra kusin som oxå heter johanna, vi kan säga IdreJohanna, och det kommer bli MEGASUPERDUPERBÄSTASKOJ! längtar som in i stöveln!

Vi ses ♥

Kommentarer
Flisan sa:

Helluu, undrar bara om man kan lägga upp ett inlägg som man har gaft förut för du hade ju en massa bilder på öh...blommor eller nåt förut som jag ej har hunnit kolla på eftersom att jag inte har spelat data...:$
Så jag undrar om du skulle kunna lägga upp dom bilderna igen! ()=)

//Lov

2008-05-17 / 09:41:20
Stina sa:

Om du kollar under Äldre Inlägg, och väljer Maj 2008 så finns bilderna där! Eller så kan du klicka på kategorin Majsans Verk. ;)

2008-05-17 / 17:30:14 / http://skogens.blogg.se

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback