down

Datum: 2008-05-17 Klockan: 18:23:42
Hejsan. Idag är både jag och bloggen lite down.. Jag har inte vart så uppåt idag. Jobbig dag, usch och fy. Men jag har vart å shoppat lite. Jag är inte sjuk, absolut inte feber eller förskyld eller nånting. Bara deprimerad. USCH, hatar det. Men jag har vart yr hela dagen.

Men iallafall, jag tror att jag ska sluta med att skriva så mycket om vad jag har gjort, om det inte händer nåt speciellt. För det blir lite långtråkigt i längden tycker jag. Och så är det jobbigt att skriva om, för ifall man inte skriver så mycket än dag om det känns det som man måste ta igen det dan efter. Men vill ni fortsätta läsa min blogg även fast jag inte skriver vad jag gör? jag hoppas det.

Jag ska fota det jag har köpt så får ni se det lite senare. Batterierna är slut, både i mig och i kameran.
Men jag kan säga att jag har målat mina naglar röda, otroligt fin färg men den kan bli lite för mycket.. ska nog ha rött på tårna istället, och jag har köpt ett ljusrosa nagellack idag som jag ska måla naglarna med, resultat kommer! Jag kan göra ett litet test om nagellacket, har inte testat märket förrut, denna gång är det Isadora.

Igår började jag titta på en film, mamman dog i canser. Jag kunde inte titta mer. Jag klarar inte av filmer med död i. Jag hatar döden och allt som har med den att göra. Jag är rädd för döden, mer än nånting annat.
Det blir nog en dagens tankte om det nån dag.. om ni vill läsa om det förståss.

Nu ska jag lyssna lite på Harry Potter, har jag sagt att jag Älskar Harry Potter-böckerna. Älskar är inte ord nog. Är totalt beroende.. Lyssnar på den, läser dem, söker fakta om dem på wikipedia. Man kanske kan tro att jag älskar filmerna, men icke, det är detaljerna i böckerna som är så fantasktiska, och vips, inga detaljer i filmerna, nehepp, de hanns inte med.. buhu..

Hejdå, och hoppas ni har mått bättre en jag idag!♥

Kommentarer
Flisan sa:

Jadå, jag mår ganska bra lite ont i huvudet bara -.- som vanligt...:/
Krya på dej!

2008-05-18 / 13:06:34

- Jag fotar med min Nikon D40

- Jag gör mina redigeringar i Photoshop Elements 5.0 och Photoshop CS2

- Alla bilder är mina egna om inget annat nämns

- Jag vill inte ha massa reklamkommentarer, TACK

Ditt namn här tack:
Bli ihågkommen?

Här kan du skiva din epost om du vill: (visas bara för mig)

Om du har blogg eller annan URL skriv den här:

Åsikten:

Trackback